website statistics

dinsdag 22 juli 2008

Op Trip.


Ik ben er.
Al een week.
Het gaat goed met me.
Ik heb vanochend mijn eerste cursus in Afrikaans gehad en ook dat ging best goed.
Ik ben hier nog maar een week, maar ik weet al niet meer waar te beginnen.
We lopen veel rond, de zon helpt ons daarbij en voor een winter is dit zeer fijn weer.
Maar het gaat allemaal erg vooruit.
We kopen een fiets, we gaan een fietstocht maken.
We worden omringd door immense bergen en natuur.
We nemen er foto's.
En zetten ze op internet.
Een eerste proefje en tegelijkertijd ook het bewijs:
Greet en Karolien zijn in Zuid-Afrika.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Joepie, Greet heeft internet op haar kot. Die foto's zijn al veelbelovend.
m

An zei

mooie foto's

Maarten zei

doe ze de groeten. en voor jij veel liefs. ik ben stikjaloers.