website statistics

woensdag 24 oktober 2007

Als een worm door de aarde, genesteld in mijn zijn.

7 opmerkingen:

Baloe zei

Stil ...
Laat er niets meer zijn
Leuke blog

Jeroen zei

Wriemelen

Anoniem zei

ik vind dit echt ne vieze worm.

ik kom vanavond niet. sorry.

bart zei

Amai Greet dat zijn hier echt wel fantastische foto's. Ik ben diep onder de indruk. Kben een beetje een hobbyfotograaf mezelf, maar jouw foto's zijn toch nog wel een pakske beter. Doe er iets mee, je hebt talent.
Cheers
Bart

Anoniem zei

Mooie scherptediepte en een leuke perspectieflijn. Ik kan deze foto wel smaken.

Greet. zei

Maarten. het is geen worm hé. maar aan de zee zie je deze overal boven steken en dat is het afval van de worm die zich daaronder een holletje heeft gegraven...

Oran zei

waw

wat een mooie foto's hier