website statistics

maandag 4 juni 2007

Een dijk.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

jij moet meer naar de zee gaan. om zo'n mooie foto's te nemen.

Jeroen zei

Daar ben ik het roerend mee eens!

Unknown zei

U bureaublad mag oprecht gelukkig zijn.

Greet. zei

het straalt met toe.
Ik kan het bevestigen.
voel u vrij om het ook bij u als achtergrond te nemen.
misschien word je er wel gelukkig van.
x.

Jeroen zei

Mijn bureaublad heeft zojuist in m'n oor gefluisterd dat hij er ook gelukkig van wordt. Dank voor de tip.

Anoniem zei

Dan moet ik u eens langs een meer geschikt kanaal een versie vragen die mijn scherm kan vullen.

Anoniem zei

Fantastisch werk!

Anoniem zei

Dank je. Deze foto gebruik ik als 'header' op mijn eigen blog. Wanneer u zich daar niet in kan vinden hoor ik dat wel. Ik ben altijd al zo onbeleefd geweest, toch mijn excuses.

Anoniem zei

Een dezer dagen vang ik een cursus internetdeontologie aan. Les één: wanneer een auteur op de homepage schrijft dat er een zelfverklaard copywright op haar materiaal rust, lees dat dan. Mijn meest integere spijt.

Greet. zei

Ik moet ook bekennen dat ik de copywright er pas na de feiten heb gezet.
Ik ben nogal vergevingsgezind, alles in orde dus.
gegroet.
en tot de volgende hopelijk!
en ik ben ook wel vereerd dat je de foto wilde gebruiken natuurlijk.